Magia zapachu, fakty i mity

Jak działa dyfuzor zapachowy?

Jak działa dyfuzor zapachowy - nowoczesne i profesjonalne

Aromamarketing wymaga stosowania profesjonalnych urządzeń. Obecnie za najlepszą i najbardziej efektowną metodę aromatyzacji pomieszczeń uważa się technologię zimnej dyfuzji. To sposób na równomierne wypełnienie aromatami nawet bardzo dużych przestrzeni. Sprawdź, jak działa dyfuzor zapachowy stosowany we wnętrzach komercyjnych!

Jak działa profesjonalny dyfuzor zapachowy

Dyfuzor zapachowy to urządzenie przeznaczone do rozpylania zapachów w pomieszczeniach. Jest to możliwe dzięki wykorzystywaniu specjalnych aromatów. Często spotykamy się z dyfuzorami przeznaczonymi do użytku domowego, które najczęściej służą do neutralizacji przykrych zapachów w łazience. Dostępne są jednak profesjonalne dyfuzory zapachowe, nazywane urządzeniami aromatyzującymi, które są zdecydowanie bardziej efektywne, mają inne przeznaczenie i mogą być wykorzystywane do aromamarketingu. Urządzenia do aromamarketingu pozwalają na wydajną aromatyzację zgodnie z zaprogramowanymi ustawieniami oraz powodują wywołanie odpowiednich skojarzeń z zapachem. Są to zdecydowanie bardziej zaawansowane technologicznie dyfuzorowy od tych, które używamy w domach. Zobacz jak działają dyfuzory zapachowe!

Profesjonalny dyfuzor zapachowy – działanie

Urządzenia do aromamarketingu bazują na opatentowanej technologii zimnej dyfuzji, czyli dyfuzji kompozycji zapachowej bezpośrednio do powietrza lub kanałów wentylacyjnych. Dyfuzor zapachowy elektryczny przekształca olejek do postaci suchej mgiełki zapachowej. Budowa urządzenia do aromamarketingu umożliwia montaż naścienny lub wolnostojący (dyfuzor może stać lub wisieć na ścianie). Jednostka obsługuje systemy wentylacyjne, co jest niezwykle praktyczne i gwarantuje świetne rezultaty aromatyzacji na wszelkich obiektach komercyjnych. W dużych pomieszczeniach komercyjnych najczęściej dyfuzor montuje się w wentylacji mechanicznej. Oznacza to, że zapach rozpyla się wraz z nawiewem. To najskuteczniejsze oraz najbardziej efektywne rozwiązanie jeśli chodzi o aromamarketing.

dyfuzor zapachowy działanie

Dyfuzor tego typu posiada wbudowany programator umożliwiający odpowiedni dobór intensywności aromatyzacji. Profesjonalne dyfuzory, w przeciwieństwie do zwykłych domowych dyfuzorów, generują wyjątkowo małą cząsteczkę aromatu, która bardzo długo utrzymuje się w powietrzu oraz są w stanie zapewnić stałe utrzymywanie się pięknego zapachu w każdym wnętrzu. Urządzenia aromatyzujące dla firm występują w różnych opcjach. Mogą różnić się między innymi pompą dyfuzyjną, która rozprowadza aromat. Im mocniejsza pompa dyfuzora, tym większa wydajność urządzenia i doskonałe efekty aromatyzacji nawet na dużych powierzchniach komercyjnych. 

Jak działają nowoczesne dyfuzory zapachowe? Ich sposób działania jest nieco bardziej zmodernizowany – są właściwie bezdotykowe. Mają wbudowane sterowanie, które pozwala na ustawienie urządzenia wedle konkretnych potrzeb. Programowanie opcji rozpylania odbywa się poprzez wygodny w obsłudze panel LED. Dyfuzory stworzone do marketingu zapachowego wyróżniają się skutecznością, wydajnością, łatwością i elastycznością w użytkowaniu. 

Kompozycje zapachowe używane w dyfuzorach można dobrać indywidualnie. Są one tworzone zgodnie ze wszelkimi standardami dotyczącymi jakości powietrza i nie mają żadnego negatywnego wpływu na osoby znajdujące się w pomieszczeniu.

Dyfuzor zapachowy – jak działa na osoby w otoczeniu?

Profesjonalne dyfuzory zapachowe są powszechnie wykorzystywane w przestrzeniach komercyjnych. Stosuje się je między innymi w centrach handlowych, sklepach, hotelach, recepcjach, poczekalniach i innych przestrzeniach publicznych, gdzie służą do neutralizacji przykrych zapachów oraz wykreowania odpowiedniej atmosfery, która pozwala podświadomie wzmacniać przekaz marketingowy. Dzięki zaawansowanej technologii profesjonalnych dyfuzorów i specjalnym kompozycjom zapachowym możemy osiągnąć efekt na jakim najbardziej nam zależy w biznesie, czyli kreować wizerunek danej firmy i wywoływać pozytywne emocje, a tym samym wpływać na reakcje konsumentów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *