Aroma marketing, Aromatyzacja dla domu, Aromatyzacja w biznesie, Magia zapachu, fakty i mity

Marketing zapachowy – korzyści

Marketing zapachowy korzyści:

  • wzrost subiektywnej oceny klientów
  • wzrost deklaracji chęci powrotu
  • zwiększenie rozpoznawalności marki
  • eliminacja nieprzyjemnych zapachów
  • zwiększenie wyników sprzedaży
  • wzrost konkurencyjności
  • utrwalenie wizerunku marki w pamięci klienta (pozytywne pierwsze wrażenie)
  • podnosi profesjonalizm firmy
  • tworzenie przyjemnej prozakupowej atmosfery
  • zwiększenie prestiżu – zapach elegancji i bogactwa
  • zwiększenie efektywności pracowników aż o 30%
  • neutralizacja zapachów dających poczucie dyskomfortu
  • podkreślenie walorów produktu
  • wydłużenie czasu przebywania klientów w sklepie lub hotelu. Po co?

Zapachy mają konkretne oddziaływanie na pracę mózgu i grę hormonów, które wpływają na nasze zachowanie i podejmowane decyzje. Aromamarketing to idealne narzędzie do bezpośredniego kontaktu i nawiązania dialogu z klientem. Pamięć zapachowa to silny zmysł, dzięki wykorzystaniu zapachów zwiększasz potencjał rozpoznawczy Twojej marki.

Dobrze dobrany zapach sprawi, że klienci skojarzą Twoją markę z pozytywnymi emocjami i będą wobec niej lojalni. Aromatyzacja zwiększa rozpoznawalność Twojej marki, poprawia samopoczucie klientów i pracowników oraz wyróżnia Cię na tle konkurencji.

Stosowanie zapachów sprzyja poprawie samopoczucia w gabinetach masażu, medycyny estetycznej, salonach SPA, fryzjerski czy kosmetycznych.

Jak konkretnie zapachy mogą wpłynąć na naszych klientów?

  •  pobudzisz sprzedaż
  •  zatrzymasz przy sobie klientów
  •  wypracujesz silny wizerunek
  •  zbudujesz poczucie jakości
  • zapracujesz na lojalność
  • wysoka jakość postrzegania
  • zapewnisz niezapomniane wrażenia
  • podniesiesz jakość postrzeganych usług
  • odróżnisz się od konkurencji
  • zmniejszysz dyskomfort klientów i pracowników
Powrót do listy