Magia zapachu, fakty i mity

Zapachy do hoteli

Zapachy do hoteli, przekonaj się jaki wpływ mają na Twoich gości.

Hotel to miejsce, w którym najważniejsze jest poczucie komfortu, prywatność i przyjemność z przebywania w danym miejscu. Relaks jest tu kluczowy, a także zadowolenie z obsługi. Bardzo często jednak zdarza się, że goście przyjeżdżają do hoteli po długiej drodze, kłótniach, problemach w pracy i nawet najlepsza obsługa może nie sprostać wymaganiom, które płyną od zestresowanych osób. Tu z pomocą przychodzą odpowiednie zapachy do hoteli.

Korzyści płynące z aromamarketingu w branży hotelowej

Wyobraź sobie, że jesteś po całym dniu pracy i przemieszczania się. Niezadowoleni klienci, mnóstwo zadań, kłótnia z żoną i ogromne zmęczenie. Dojeżdżasz już jednak do ulubionego hotelu. Marzysz tylko o tym, by się położyć. Witają Cię osoby, które znasz dobrze. Uśmiechają się ze zrozumieniem. Jednakże to, co lubisz najbardziej to unoszący się wszędzie, niezwykle relaksujący zapach. Dochodzi tak głęboko, że natychmiast zapominasz o troskach z całego dnia i błogo się uśmiechasz. To dlatego tak lubisz tu wracać. Bo zawsze od razu po wejściu zaczynasz się rozluźniać…

Jakie są więc korzyści płynące z marketingu sensorycznego w branży hotelowej?

Otóż dzięki temu, że decydujesz się na zapachy do hoteli, masz pewność, że twoi goście zapamiętają miejsce, w którym nocują. Zapachy bowiem docierają bardzo głęboko i jeśli będą one kojarzone z odpowiednimi okolicznościami oraz przyjemnością, najszybciej sprawią, że dana osoba wróci do danego miejsca. Oprócz wyróżnienia hotelu, zapachy pozwalają na postrzeganie jakości usług wyżej. Aromamarketing bowiem odpowiednio użyty staje się najlepszym ambasadorem twojego hotelu. Jest niczym wizytówka, która opowiada historię jeszcze zanim ktoś rzeczywiście spróbuje wszystkich udogodnień czekających na miejscu. To zaproszenie, któremu trudniej się oprzeć niż werbalnym zapewnieniom o jakości. Małym kosztem możesz zwiększyć częstotliwość wizyt swoich gości oraz sprawić, że będą polecali twój hotel swoim znajomym. Poza tym zapachy oswajają. Marketing sensoryczny to również odpowiednie rozwiązanie dla tych osób, które z jakichś powodów pojawią się w danym hotelu przez przypadek. Zwłaszcza, jeśli nie lubią nowych miejsc. Odpowiednio dobrane zapachy do hoteli bowiem zmniejszają dyskomfort przebywania w nowej przestrzeni i potrafią bardzo szybko sprawić, że dana osoba poczuje się bardziej jak w domu, aniżeli w obcym sobie środowisku. Jeśli masz jakieś pytania – zapraszamy do kontaktu. Nasi specjaliści od aroma marketingu wyjaśnią wszystko i pomogą odpowiednio dobrać zapach do twojego hotelu, który stanie się zarazem twoją najlepszą wizytówką.
Powrót do listy