aromatyzacja hoteli

Zapach w hotelu

Zapachy do hoteli jako element marketingowy
 

Profesjonalne zapachy do hoteli


Jak dzięki marketingowi zapachowemu wykreujesz wyjątkowe doznania gości hotelowych?

Co ciekawe i często niedoceniane, zapachy do hoteli mają kluczowe znaczenie w lepszej ocenie obiektu. O skutkach jego wykorzystania można przekonać się bardzo szybko – pozytywnie wpływa na zachowania i emocje konsumentów. W perfumowanym otoczeniu  klienci lepiej postrzegają daną markę i chętniej wracają do tego samego hotelu. Poza tym kojarzą go bardziej pozytywnie i są znacznie bardziej skłonni docenić to, co warte jest uznania.

Zanurz swojego klienta w zapachowym doświadczeniu

Zapachy do hoteli  

Jak wiadomo zapachy są w stanie wywołać określone emocje u danej osoby i wpływać na jej zachowanie. Dowiedziono, że zapachy do hoteli rzutują na to, w jaki sposób gość postrzega poziom obsługi hotelowej. Aromaty do hoteli, za każdym razem tworzą niezapomniane wrażenia i doświadczenia, które na długo pozostają w pamięci. To wrażenie trwa nawet wówczas, gdy pobyt w hotelu się zakończył. Potwierdza to badanie przeprowadzone przez Instytut Sense of Smell. Okazuje się, że nawet po upływie tak długiego okresu czasu, jakim jest rok ludzie przypominają sobie zapachy z dokładnością aż do 65%!

 

Niech Twój gość poczuje, że jest wyjątkowy

Profesjonalne zapachy do hotelu

Każdy chce czuć się kimś ważnym, wyjątkowym. Każdy chce, by traktowano go jak gościa specjalnego. Jest na to sposób, który wcale nie wymaga wiele wysiłku, a gwarantuje świetne rezultaty. Oczywiście mowa tu o aromatyzacji – aby zapewnić swoim klientom niezapomniane doznania, rozpylaj we wnętrzach hotelowych przyjemne i delikatne zapachy. Możesz też umieścić w łazience perfumowane ręczniki do rąk, a przy wymeldowaniu wręczyć gościowi buteleczkę firmowego zapachu. To wspaniały pomysł, by zapisać się w czyjejś pamięci na znacznie dłużej, niż inni.

 

Zapachy do hoteli sprawiają że:


1. Klienci wrócą do nas chętniej,

Zapach w hotelu potrafi przyciągać2. Goście hotelowi będą polecać miejsce swoim znajomym,

3. Klienci będą czuli się wyjątkowo i przyjemnie,

4. Miejsce będzie odbierane jako bardziej prestiżowe

5. Zadowolenie klientów podniesie się nawet o 23%,

6. Goście chętniej zostają na dłużej

7. Samopoczucie naszego personelu i klientów będzie lepsze niż w miejscach pozbawionych aromatyzacji.

Zobacz też nasze inne wpisy i zobacz, jak wiele mogą zdziałać zapach do biura, czy też zapachy do sklepów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *