Magia zapachu, fakty i mity

Aromatyzacja salonów piękna

Aromaterapia w gabinecie kosmetycznym to idealny pomysł dla niemal każdego fryzjera i kosmetyczki która ma do czynienia z wymagającymi klientami. Jakie są korzyści stosowania aromatyzacji w takich miejscach?

Jakie niesie zalety aromaterapia w gabinecie kosmetycznym? 

  • Przyjemne środowisko

Odpowiednio dobrane zapachy do salonu kosmetycznego tworzą miejsce. Klienci doznają wielu pozytywnych odczuć, gdy wdychają ładne zapachy, co sprawia, że chcą wrócić. Dany salon kojarzy im się z przyjemnością i relaksem, a stąd tylko mały krok do tego, by chętniej i częściej go odwiedzać

  • Niezapomniane wrażenia

Klienci częściej pamiętają te salony, które były aromatyzowane. Zapominają zaś zazwyczaj o tych, w których nie rozpylano przyjemnych zapachów. Zapachy zostają nam bowiem na długo w pamięci i odsyłają z prędkością światła do danych miejsc, czy osób.

  • Wysoka jakość postrzeganych usług

Konsumenci oceniają aromatyzowane produkty i usługi jako produkty wyższej jakości. Z tego właśnie powodu fryzjerzy często korzystają z perfumowanych kosmetyków do włosów. Jeśli coś pachnie, to od razu zyskuje więcej w oczach klienta, bowiem sam proces delektowania się zapachem jest już przyjemny, a jeśli jest on w parze z zadbaniem o urodę – wtedy można spodziewać się, że osoba tego doświadczająca, znacznie chętniej będzie chciała wracać do danego salonu.

  • Zmniejszanie dyskomfortu

Dzięki przyjemnym aromatom czas oczekiwania na swoją kolej nie jest już taki uciążliwy. W ten sposób można zapobiec zdenerwowaniu, które zazwyczaj pojawia się, gdy są jakieś opóźnienia, czy któreś z zabiegów trwa nieco dłużej.

  • Zwiększenie sprzedaży

Aromaterapia w salonie kosmetycznym,  wpływa nieświadomie na klientów, dzięki niej nasz gość wyda więcej pieniędzy i chętniej wróci ponownie.

  • Odróżnienie od konkurencji

Zapachy do salonu kosmetycznego wyróżnią Cię od konkurencji!

Perfumy do salonu kosmetycznego pomaga odróżnić salony fryzjerskie i saloy piękności od konkurencyjnych lokali. Dzięki zapachowi można nadać danemu salonowi konkretny styl, co zapada w pamięć klientom.

(Zapachowe rozwiązania pozwalają na budowanie lojalności. Marketing sensoryczny stymuluje wszystkie zmysły klientów. Jeśli zapachy wykorzystuje się w odpowiedni sposób, zyskuje się trwałą lojalność wobec marki, klienci powracają i polecają dany salon swoim znajomym.)

Powrót do listy